Стан роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 2021 року
ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні транспорту та зв’язку облдержадміністрації за 6 місяців 2021 року
У період з 1 січня по 30 червня 2021 року в управлінні транспорту та зв’язку облдержадміністрації зареєстровано 135 звернень громадян. У порівнянні із звітним періодом минулого року спостерігається тенденція збільшення кількості звернень (на 77 звернень). Звернення надійшли з облдержадміністрації, райдержадміністрацій, Луцької міської ради, інших установ області та безпосередньо в управління. З усіх звернень, які були порушені громадянами протягом звітного періоду: 5 - вирішено позитивно, 1 - відмовлено у задоволені, 109 - дано роз’яснення, 3 - звернення, що надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»,
3 - повернуто авторові відповідно статті 5 Закону України «Про звернення громадян», 14 – перебуває на контролі.
Найбільше громадяни звертались з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв автомобільного транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян.
З червня місяця збільшилась кількість звернень від громадян щодо підвищення вартості проїзду у приміських та внутрішньообласних маршрутах.
Перевізники самостійно (без погодження облдержадміністрації) встановлюють вартість проїзду на маршруті відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 240 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548», де вилучається норма про те, що органи державної виконавчої влади та виконавчі органи міських рад встановлюють тарифи на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні.
Крім того, громадяни порушували питання щодо зміни розкладів руху автобусів, зривів рейсів на діючих маршрутах, налагодження транспортних сполучень, роботи автостанцій, відновлення перевезень пасажирів залізничним транспортом, ремонту залізничних колій тощо.
Для покращення реалізації громадянами їх права на звернення в управлінні транспорту та зв’язку облдержадміністрації функціонують з січня 2017 року «телефон довіри» та з лютого 2017 року «пряма телефонна лінія».
Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян відповідно до плану роботи управлінні транспорту та зв’язку облдержадміністрації щокварталу у керівника управління проводилися наради про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні. За 6 місяців 2021 року проведено дві таких наради. Крім того, видано наказ начальника управління від 29 червня 2021 року № 62 «Про поліпшення роботи із зверненнями громадян в управлінні».
В управлінні транспорту та зв’язку облдержадміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходили до управління, розглядалися керівниками управління та надавались відповідні доручення виконавцям. Заявники завжди повідомлялись про результати розгляду звернень у встановлений законодавством термін або відповідно до встановленого терміну у резолюціях голови облдержадміністрації та його заступників.