08 жовтня 2020, 09:34
останні оновлення: 08 жовтня 2020

Стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року

ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні транспорту та зв’язку  облдержадміністрації за 9 місяців 2020 року

 

           За 9 місяців 2020 року в управління транспорту та зв’язку обласної державної адміністрації надійшло 99 звернень громадян. Звернення надійшли з обласної державної адміністрації, прокуратури Волинської області та безпосередньо в управління. З них: колективних – 5 та індивідуальних – 94 звернень. Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло від жителів м. Луцька (23 звернення), Луцького району (10 звернень) та інших областей України (12 звернень).

            У зверненнях громадяни порушували питання щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті, поліпшення транспортних сполучень, корегування та недотримання графіків руху на діючих маршрутах, роботи автостанцій, облаштування залізничних переїздів, тощо. Найчастіше звертались громадяни з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян.

            На особистому прийомі у керівника управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації побувало 5 жителів області. Порушувалися питання про пільгове перевезення пасажирів та відновлення транспортних сполучень на діючих маршрутах.

             Із загальної кількості звернень вирішено позитивно - 9, дано роз’яснення - 73, відмовлено у задоволені – 1, звернення, що надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 8, на контролі перебуває – 8.

            Для покращення реалізації громадянами їх права на звернення проводиться постійно роз’яснювальна робота з перевізниками щодо некоректної поведінки водіїв до пасажирів та виконання норм законодавства з перевезення пільгових категорій населення. Крім того, працівниками відділу транспорту управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації у телефонному режимі щоденно надаються роз’яснення пільговим категоріям громадян про право на пільгове перевезення на приміських та внутрішньообласних маршрутах.       

            З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян питання про стан роботи із зверненнями громадян передбачено у плані роботи управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації та розглядається на нарадах у начальника управління щокварталу. За січень-вересень 2020 року проведено три наради по роботі із зверненнями громадян в управлінні.

              В управлінні транспорту та зв’язку облдержадміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду звернень громадян. Звернення, що надходять до управління, розглядаються керівником та надаються відповідні доручення виконавцям. Всі пропозиції, заяви та скарги громадян, що надходили до управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації розглядались у терміни, встановлені чинним законодавством та керівництвом обласної державної адміністрації.