08 квітня 2019, 09:28
останні оновлення: 27 квітня 2020

Стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2019 року

ДОВІДКА

про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні транспорту та інфраструктури  облдержадміністрації за І квартал 2019 року

            За І квартал 2019 року управлінням транспорту та  інфраструктури обласної державної адміністрації опрацьовано 80 звернень громадян. Звернення надходили з обласної державної адміністрації, Луцької міської ради та безпосередньо в управління. На особистому прийомі в управлінні зареєстровано 2 звернення громадян. Із загальної кількості звернень вирішено позитивно - 6, дано роз’яснення - 58, звернення, що надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 2, на контролі перебуває – 14.

             У зверненнях громадяни порушували питання щодо незгоди з підвищенням тарифів на проїзд у громадському транспорті, поліпшення транспортних сполучень, корегування графіків руху та зривів рейсів на діючих маршрутах, відкриття нових маршрутів, роботи автостанцій, облаштування залізничних переїздів тощо.

          Однак, найбільша кількість звернень громадян надходила з питань відмови у пільговому перевезенні пасажирів пільгових категорій. Найчастіше звертались громадяни з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян. У зв’язку з цим, проводиться постійно роз’яснювальна робота з перевізниками щодо некоректної поведінки водіїв до пасажирів та виконання норм законодавства з перевезення пільгових категорій населення.  

          З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян питання стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні систематично заслуховується на нарадах начальника управління за участю працівників. За результатами розгляду надаються протокольні доручення. За січень-березень 2019 року проведено одну нараду у начальника управління по роботі із зверненнями громадян в управлінні. Зокрема, громадянам надаються роз'яснення щодо можливості отримати безоплатну правову допомогу відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”, яка надається утвореним в кожному районі центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

          Графік прийому громадян з особистих питань в управлінні транспорту та інфраструктури затверджений наказом начальника управління від 22 січня 2019 року № 4.

           Всі пропозиції, заяви та скарги громадян, що надходили до управління транспорту та інфраструктури облдержадміністрації розглядались у терміни, встановлені чинним законодавством та керівництвом обласної державної адміністрації.