Стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2020 року
ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні транспорту та інфраструктури облдержадміністрації за І квартал 2020 року
За І квартал 2020 року управлінням транспорту та інфраструктури обласної державної адміністрації опрацьовано 41 звернення громадян, що на 39 звернень менше, ніж у 2019 році за звітний період (80). З них: колективних – 3 та індивідуальних – 38 звернень. У зверненнях громадяни порушували питання щодо поліпшення транспортних сполучень, корегування та недотримання графіків руху на діючих маршрутах, роботи автостанцій тощо. Найчастіше звертались громадяни з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян. У зв’язку з цим, проводиться постійно роз’яснювальна робота з перевізниками щодо некоректної поведінки водіїв до пасажирів та виконання норм законодавства з перевезення пільгових категорій населення.
На особистий прийом до керівника управління транспорту та інфраструктури облдержадміністрації звернулись 3 жителя області, з питаннями пільгового перевезення на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Волинської області.
Із загальної кількості звернень вирішено позитивно - 3, дано роз’яснення - 32, звернення, що надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 5, на контролі перебуває – 1.
З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян питання стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні систематично
заслуховується на нарадах начальника управління за участю працівників. За результатами розгляду надаються протокольні доручення. За січень-березень 2020 року проведено одну нараду у начальника управління по роботі із зверненнями громадян в управлінні. Зокрема, громадянам надаються роз'яснення щодо можливості отримати безоплатну правову допомогу відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”, яка надається утвореним в кожному районі центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Всі пропозиції, заяви та скарги громадян, що надходили до управління транспорту та інфраструктури облдержадміністрації розглядались у терміни, встановлені чинним законодавством та керівництвом обласної державної адміністрації.