Стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2021 року
ДОВІДКА
про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні транспорту та зв’язку облдержадміністрації за І квартал 2021 року
За І квартал 2021 року управлінням транспорту та зв’язку обласної державної адміністрації опрацьовано 66 звернень громадян. Звернення надходили з обласної державної адміністрації, Луцької міської ради, з інших установ області та безпосередньо в управління. З них, вирішено позитивно - 4, дано роз’яснення - 34, відмовлено у задоволені – 1, звернення, що надіслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 3 та повернуто авторові відповідно статті 5 Закону України «Про звернення громадян» - 3, на контролі перебуває – 21.
У зверненнях громадяни порушували питання щодо поліпшення транспортних сполучень, корегування графіків руху та зривів рейсів на діючих маршрутах, відкриття нових маршрутів, врегулювання цін на перевезення пасажирів у громадському транспорті, роботи автостанцій, відновлення перевезень пасажирів залізничним транспортом, ремонт залізничних колій тощо.
Однак, найбільша кількість звернень громадян надходила з питань відмови у пільговому перевезенні пасажирів пільгових категорій. Найчастіше звертались громадяни з питань пільгового проїзду, зокрема зі скаргами на відмову водіїв транспорту та касирів автостанцій у реалізації права пільгового проїзду окремих категорій громадян. У зв’язку з цим, проводиться постійно роз’яснювальна робота з перевізниками щодо некоректної поведінки водіїв до пасажирів та виконання норм законодавства з перевезення пільгових категорій населення.
З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян питання стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні систематично заслуховується на нарадах начальника управління за участю працівників. За результатами розгляду надаються протокольні доручення. За січень-березень 2021 року проведено одну нараду у начальника управління по роботі із зверненнями громадян в управлінні. Зокрема, громадянам надаються роз'яснення щодо можливості отримати безоплатну правову допомогу відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”.
Всі пропозиції, заяви та скарги громадян, що надходили до управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації розглядались у терміни, встановлені чинним законодавством та керівництвом обласної державної адміністрації.