Тендерний комітет Держкомтелерадіо визначив, хто проведе освітню кампанію щодо НАТО
24 вересня тендерний комітет Держкомтелерадіо розглянув результати відкритих торгів на закупівлю послуги з організації та проведення освітньої кампанії на тему «Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки».
Переможцем тендера визнано ТОВ «Український інститут розвитку медіа», яке запропонувало найменшу ціну на виконання цієї послуги – 2 млн 499 тис., водночас не зменшуючи обсягу завдань. Нагадаємо, що очікувана вартість закупівлі була 4 млн 120 тис. грн. Члени тендерного комітету зазначили, що переможець торгів відповідає кваліфікаційним вимогам, має досвід проведення масштабних інформаційно-освітніх кампаній. Вся тендерна документація подана ним відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Не визначеним лишається переможець других відкритих торгів із закупівлі рекламних та маркетингових послуг – організації та проведення інформаційної кампанії щодо результатів впровадження реформ та інституційних перетворень в Україні як складової євроінтеграційного процесу. Члени тендерного комітету зауважили, що лідер відкритих торгів, який запропонував найменшу ціну на виконання цієї послуги – ТОВ «Д.Ж.Е.М.», не відповідає висунутим кваліфікаційним критеріям. Документи, які були ним подані на тендер, не відповідають чинному законодавству. Пропозиції інших учасників відкритих торгів будуть розглянуті на наступному засіданні тендерного комітету.
Відкриті торги проводилися за допомогою системи «ProZorro».
Нагадаємо, що проведення обох кампаній заплановано на жовтень-грудень 2018 року. Їхня мета – підвищення рівня поінформованості та розуміння широкими верствами населення можливостей і перспектив, які відкривають для України процеси європейської та євроатлантичної інтеграції, утвердження в українському суспільстві свідомої підтримки вступу України в Європейський Союз та членства України в НАТО. Кампанії передбачають створення і трансляцію циклів тематичних теле- і радіопередач, виготовлення тематичної інформаційної продукції (відео-, візуальної, друкованої) та розміщення її в ефірі загальнонаціональних та регіональних ЗМІ, у соціальних мережах, громадських місцях. Кампанії охоплять усі регіоні України, крім тимчасово окупованих територій.