20190927182941.JPG, фото
27 вересня 2019, 18:26

Відбулося засідання Громадської ради при Волинській державній адміністрації

26 вересня 2019 року відбулось чергове засідання Громадської ради при Волинській державній адміністрації, у якому взяла участь регіональна представниця Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у Волинській області Любов Сітовська.

Зокрема Любов Володимирівна завітала на засідання, аби розповісти присутнім про свою діяльність та запросити до співпраці. До слова, робоче місце Любов Сітовської знаходиться за адресою м.Луцьк, Київський майдан 9, каб. 106.

- Наш центральний офіс знаходиться у місті Києві. Я ж являюся представником Уповноваженої Верховної Ради України з прав людини пані Денисової на території Волинської області. Наша діяльність пов’язана, в першу чергу, із здійсненням парламентського контролю за дотриманням прав і свобод людини. Крім того, ми розглядаємо звернення громадян в порядку закону України про доступ до публічної інформації. Ми маємо повноваження, передбачені кодексом України про адміністративні правопорушення, зокрема маємо право складати протоколи за порушення правил на інформацію. Звичайно, можна звертатися до нас і ми складемо протоколи. Знаходжуся постійно на робочому місці, якщо не перебуваю у відрядженні. Буду рада, якщо громадські організації будуть зі мною співпрацювати. Якщо залучатимете мене на засідання, то в межах своїх повноважень  буду рада допомогти, - сказала представниця Омбудсменки у Волинській області.

Загалом на засіданні  погодили план роботи на IV квартал поточного року, обговорили зміни у законодавстві стосовно функціонування громадських рад при органах виконавчої влади, розглянули питання про стан медичного забезпечення та санаторно-курортного лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників бойових дій в зоні АТО та Афганістані, а також звернення ГО «Мирний берег» щодо правового статусу безвісти зниклих громадян під час бойових дій в зоні АТО та їх сімей тощо.

Відділ інформаційної політики облдержадміністрації.