20210223171021.JPG, фото
23 лютого 2021 року

Єдиний цифровий квиток, придбання нових пасажирських вагонів, цифровізація «Укрпошти»: теми обговорення на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Інфраструктура»

Про залізничні пасажирські перевезення, громадський транспорт, якісний сервіс, реконструкцію аеропортів та внутрішній туризм йшлося під час другого дня Всеукраїнського Форуму «Україна 30. Інфраструктура».

Зокрема, Міністр інфраструктури України Владислав Криклій розповів, що 2021-й стане роком масштабування проекту запровадження єдиного цифрового квитка, який можна буде використовувати на різних видах транспорту. 

«Серед цифрових рішень, над якими працюють і у 2021 році, покажуть себе та проявлять і дадуть результат. Те, що сподобається точно громадянам – це інтермодальні перевезення пасажирські, це єдиний цифровий квиток. І в той час, коли окремі міста до сих пір змагаються, як краще зробити систему цифрового єдиного квитка в межах міста, ми вже говоримо про інтермодальні пасажирські перевезення, коли єдиний квиток можна буде використовувати на різних видах транспорту. Відповідний пілот було ще запущено наприкінці 2020 року. Цей рік – це рік масштабування, коли залізничні перевезення, автобусні перевезення, а також авіаперевезення і міський транспорт ми зможемо об’єднати в єдину систему», - сказав він. 

Владислав Криклій також додав, що планується цифровізувати 100% послуг «Укрпошти». Це буде реалізовано за підтримки міжнародних партнерів та допомоги майже 2 тис. мобільних сільських відділень. Крім того, Міністерство інфраструктури запровадить роботу майже 1 тис. нелектричного та електричного великогабаритного громадського транспорту у 29 містах України, а також побудує мережу електрозарядних швидкісних станцій на найбільш популярних маршрутах Київ-Львів, Київ-Одеса і Київ-Дніпро. 

Участь у Форумі взяв і Заступник міністра фінансів України Олександр Кава, який завив, що в бюджеті на 2021 рік передбачені кошти на придбання пасажирських вагонів. 

«Якщо не почати активно оновлювати цей парк, то ми можемо через деякий час забути про пасажирські перевезення. Тому позиція уряду була така, щоб передбачити кошти на придбання нових пасажирських вагонів і далі працювати по створенню державної програми, яка була б спрямована на оновлення парку в середньостроковій перспективі. Якщо ми подивимося на європейський досвід, то такий підхід повністю відповідає досвіду країн Європейського Союзу, оскільки пасажирські перевезення здійснюються за тарифами, які встановлюються на доступному рівні для пасажирів і, як правило, цей тариф значно менше, ніж економічно обґрунтована собівартість перевезень. І для того, щоб залізниця не отримувала збитки на власний кошт, як це було в нас в Україні, то 2021 рік - це перший рік, коли в бюджеті передбачені кошти на придбання пасажирських вагонів», - заявив Олександр Кава.

За матеріалами сайту «Всеукраїнський Форум «Україна 30. Інфраструктура»