7321 "Будівництво освітніх установ та закладів"
|
ЗВІТ
про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на _2022____ рік
4. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямовано реалізацію бюджетної програми |
№ з/п |
Ціль державної політики |
1 |
Реалізація інвестиційних проектів, що мають на меті розвиток установ та закладів освіти |
5. Мета бюджетної програми
|
6. Завдання бюджетної програми |
№ з/п |
Завдання |
1 |
1517321 Будівництво освітніх установ та закладів |
|
|
7. Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою: |
7.1. Аналіз розділу «Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою»
гривень
№ |
Напрями використання бюджетних коштів* |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
||||||
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1 |
Забезпечення будівництва об’єктів |
0 |
1760000 |
1760000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-1760000 |
-1760000 |
2 |
Забезпечення реконструкції об’єктів |
0 |
7082000 |
7082000 |
0 |
3385757,26 |
3385757,26 |
0 |
-3696242,74 |
-3696242,74 |
3 |
Забезпечення капітального ремонту об’єктів |
0 |
9670000 |
9670000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-9670000 |
-9670000 |
|
Усього |
0 |
18512000 |
18512000 |
0 |
3385757,26 |
3385757,26 |
0 |
-15126242,74 |
-15126242,74 |
7.2. Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми**
№ з/п |
Пояснення |
|||||||||||
1 |
2 |
|||||||||||
1 |
Кошти у сумі 1750000 грн. та 10000 грн. (відповідно будівництво спортзалу КОЗ Луківської ЗОШ та ЗОШ в смт. Головно) передбачались як співфінансування з ДФРР, однак у зв’язку із перерозподілом коштів ДФРР через введення військового стану в Україні на інші витрати, кошти спів фінансування не використовувались. |
|||||||||||
2 |
Кошти у сумі 6058 грн (оплата за технагляд реконструкції школи в с. Піща, проведений у 2021 році) не освоєно у зв’язку із не наданням акту виконаних робіт на здійснення послуг з технагляду (ФОП О.Павлюк). Із передбаченого обсягу коштів на розроблення ескізних проектів у сумі 75942 грн: - оплачено 30000 грн – ескізні проекти 2 об’єктів: Володимир-Волинський ліцей та тренувальна база в с. Пульмо (по 15000 грн.) як спів фінансування реалізації державної програми розвитку спортивних закладів; - неоплачені 45942 грн - ескізні проекти з реконструкції 5 шкіл у зв’язку із відсутністю коштів ДФРР. Із передбачених 7000 000 грн. на реконструкцію ЗОШ в с. Вербка оплачено 3355757,26 грн за виконані роботи, крім того має місце кредиторська заборгованість у сумі 35920 гривень. Кошти у сумі 3608322,74 грн не використані у зв’язку із ненаданням підрядником актів (ТОВ «Волиньекобуд») виконаних робіт. |
|||||||||||
3 |
Кошти у сумі 9640000 грн (капремонт ЗОШ в с. Боратин) та 30000 грн. (капремонт ДНЗ № 6 м. Нововолинськ, с. Льотниче та ЗОШ в с. Боратин – по 10000 грн), передбачені як співфінансування коштів ДФРР, не використані у зв’язку із перерозподілом коштів ДФРР через введення військового стану в Україні на інші витрати. |
|||||||||||
8. Видатки (надані кредити з бюджету) на реалізацію місцевих/регіональних програм, які виконуються в межах бюджетної програми |
|
|||||||||||
гривень |
|
|||||||||||
№ з/п |
Найменування місцевої/ регіональної програми |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
||||||||
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
||
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
9. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання |
9.1. Аналіз показників бюджетної програми
№ з/п |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Фактичні результативні показники, досягнуті за рахунок касових видатків (наданих кредитів з бюджету) |
Відхилення |
||||||
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
1 |
Будівництво об’єктів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обсяг будівництва об'єктів, загальна площа |
кв. м |
Розрахунково (мультимайданчик у смт Луків, ЗОШ в с. Головно) |
0 |
8621,7 |
8621,7 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-8621,7 |
-8621,7 |
|
плановий обсяг будівництва об’єктів |
кв. м |
розрахунково 1760 тис.грн./ 16,3 тис. грн. за кв м) |
0 |
108 |
108 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-108 |
-108 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість об’єктів, які плануються збудувати |
одиниці |
звітність установ |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-2 |
-2 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на будівництво одного об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково 1760/2 |
0 |
880 |
880 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-880 |
-880
|
|
Середні витрати на 1 кв.м. будівництва об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково (140637,02 тис.грн./ 8621,7 кв м) |
0 |
16,3 |
16,3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-16,3 |
-16,3 |
|
якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рівень готовності об’єктів будівництва |
% |
Розрахунково |
0 |
1,3 |
1,3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-1,3 |
-1,3 |
|
Динаміка кількості об’єктів будівництва порівняно з попереднім роком |
% |
Розрахунково 2/х |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
|
Динаміка обсягу будівництва порівняно з попереднім роком |
% |
Розрахунково |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
2 |
Реконструкція об’єктів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обсяг реконструкції об'єктів, загальна площа |
кв. м |
Розрахунково (ЗОШ в с. Вербка, ліцей у м. Вол-Волинський, с. Пульмо, ЗОШ під ДНЗ с. Білин, ДНЗ с. Бузаки, ЗОШ в с. Мощена, м. Луцьк, с. Павловичі, с. Піща (технагляд) |
0 |
89374,45 |
89374,45 |
0 |
77022,2 |
77022,2 |
0 |
-12352,25 |
-12352,25 |
|
плановий обсяг реконструкції об’єктів |
кв. м |
розрахунково (7082 тис.грн./ 7,48 тис. грн. за кв м) |
0 |
947 |
947 |
0 |
453 |
453 |
0 |
-494 |
-494 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість об’єктів, які плануються реконструювати |
одиниці |
звітність установ |
0 |
9 |
9 |
0 |
3 |
3 |
0 |
-5 |
-5 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на реконструкцію одного об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково 7082/9 |
0 |
787 |
787 |
0 |
1129 |
1129 |
0 |
342 |
342 |
|
Середні витрати на 1 кв.м. реконструкції об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково (668602,66 тис.грн./ 89374,45 кв м) |
0 |
7,48 |
7,48 |
0 |
7,48 |
7,48 |
0 |
0 |
0 |
|
якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рівень готовності об’єктів реконструкції |
% |
Розрахунково |
0 |
7 |
7 |
0 |
6,7 |
6,7 |
0 |
-0,3 |
-0,3 |
|
Динаміка кількості об’єктів реконструкція порівняно з попереднім роком |
% |
Розрахунково 9/х |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
|
Динаміка обсягу реконструкції порівняно з попереднім роком |
% |
Розрахунково 7082/х |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
3 |
Капітальний ремонт об’єктів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обсяг капітального ремонту об'єктів, загальна площа |
кв. м |
Розрахунково (ДНЗ м. Нововолинськ, ЗОШ в с. Льотниче, с. Боратин) |
0 |
12147,5 |
12147,5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-12147,5 |
-12147,5 |
|
плановий обсяг капітального ремонту об’єктів |
кв. м |
розрахунково (9670 тис.грн./ 10,3 тис. грн. за кв м) |
0 |
939 |
939 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-939 |
-939 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість об’єктів, які плануються капітально відремонтувати |
одиниці |
звітність установ |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-3 |
-3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на капітальний ремонт одного об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково 9670/3 |
0 |
3223 |
3223 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-3223 |
-3223 |
|
Середні витрати на 1 кв.м. капремонту об’єкта |
тис. грн. |
розрахунково (124530,67 тис.грн./ 12147,5 кв м) |
0 |
10,3 |
10,3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-10,3 |
-10,3 |
|
якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рівень готовності об’єктів капітального ремонту |
% |
Розрахунково |
0 |
10 |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
-10 |
-10 |
|
Динаміка кількості об’єктів капремонту порівняно з попереднім роком |
% |
Розрахунково 0/3 |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
|
Динаміка обсягу капремонту порівняно з попереднім роком |
% |
Розрахунково 0/ |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
0 |
х |
х |
9.2. Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками***
№ з/п |
Показники |
Одиниця виміру |
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Будівництво об’єктів |
|
|
|
затрат |
|
|
|
обсяг будівництва об'єктів, загальна площа |
кв. м |
Кошти, які передбачались як співфінансування об’єктів з ДФРР не використані, оскільки кошти ДФРР не були виділені у зв’язку із введенням військового стану в України, тому будівництво об’єктів не здійснювалось та загальна площа будівництва відсутня. |
|
плановий обсяг будівництва об’єктів |
кв. м |
Кошти, які передбачались як співфінансування об’єктів з ДФРР не використані, оскільки кошти ДФРР не були виділені у зв’язку із введенням військового стану в України, тому будівництво об’єктів не здійснювалось та плановий обсяг будівництва відсутній. |
|
продукту |
|
|
|
Кількість об’єктів, які плануються збудувати |
одиниці |
Кошти, які передбачались як співфінансування об’єктів з ДФРР не використані, оскільки кошти ДФРР не були виділені у зв’язку із введенням військового стану в України, тому будівництво об’єктів не здійснювалось та кількість об’єктів будівництва відсутня. |
|
ефективності |
|
|
|
Середні витрати на будівництво одного об’єкта |
тис. грн. |
Кошти, які передбачались як співфінансування об’єктів з ДФРР не використані, оскільки кошти ДФРР не були виділені у зв’язку із введенням військового стану в України, тому будівництво об’єктів не здійснювалось та середні витрати на будівництво одного об’єкта відсутні. |
|
Середні витрати на 1 кв.м. будівництва об’єкта |
тис. грн. |
Розбіжності відсутні |
|
якості |
|
|
|
Рівень готовності об’єктів будівництва |
% |
Кошти, які передбачались як співфінансування об’єктів з ДФРР не використані, оскільки кошти ДФРР не були виділені у зв’язку із введенням військового стану в України, тому будівництво об’єктів не здійснювалось та рівень готовності відсутній. |
2 |
Реконструкція об’єктів |
|
|
|
затрат |
|
|
|
обсяг реконструкції об'єктів, загальна площа |
кв. м |
Із передбачених 9 об’єктів із загальною площею 89374,45 кв м касові видатки проведені за 3 об’єктами (Володимир-Волинський ліцей, тренувальна база Володимир-Волинського ліцею в с. Пульмо та ЗОШ в с. Вербка) із загальною площею 77022,2 кв.м. Загальна площа об’єктів, за якими не здійснювались касові видатки, склала 12352,25 кв м |
|
плановий обсяг реконструкції об’єктів |
кв. м |
Проведені касові видатки у сумі 3385,7 тис грн. у відношенні до середніх витрат на 1 кв м реконструкції склав 453 кв м., що на 494 кв м менше ніж заплановано , у зв’язку із тим, що касові видатки здійснені лише за трьома об’єктами |
|
продукту |
|
|
|
Кількість об’єктів, які плануються реконструювати |
одиниці |
Із передбачених 9 об’єктів касові видатки проведені за 3 об’єктами. За рештою об’єктів касові видатки не здійснені у зв’язку із перерозподілом коштів ДФРР через введення військового стану в Україні. |
|
ефективності |
|
|
|
Середні витрати на реконструкцію одного об’єкта |
тис. грн. |
У середньому на реконструкцію одного об’єкта припадає 1129 тис грн ( 3385,7 тис грн. / 3) , що на 342 тис грн. більше ніж заплановано , у зв’язку із тим, що касові видатки здійснені лише за трьома об’єктами |
|
Середні витрати на 1 кв.м. реконструкції об’єкта |
тис. грн. |
Розбіжності відсутні |
|
якості |
|
|
|
Рівень готовності об’єктів реконструкції |
% |
У зв’язку із тим, що касові видатки проведено на суму 3696242,74 грн менше ніж заплановано , то рівень готовності на 0,7 відсотка менше ніж заплановано. |
3 |
Капітальний ремонт об’єктів |
|
|
|
затрат |
|
|
|
обсяг капітального ремонту об'єктів, загальна площа |
кв. м |
У зв’язку із відсутністю коштів ДФРР, кошти співфінансування, не використовувались, тому капремонт об’єктів не здійснювався та загальна площа капремонту відсутня. |
|
плановий обсяг капітального ремонту об’єктів |
кв. м |
У зв’язку із відсутністю коштів ДФРР, кошти співфінансування, не використовувались, тому капремонт об’єктів не здійснювався та плановий обсяг капремонту відсутній. |
|
продукту |
|
|
|
Кількість об’єктів, які плануються капітально відремонтувати |
одиниці |
У зв’язку із відсутністю коштів ДФРР, кошти співфінансування, не використовувались, тому капремонт об’єктів не здійснювався та кількість об’єктів капремонту відсутня. |
|
ефективності |
|
|
|
Середні витрати на капітальний ремонт одного об’єкта |
тис. грн. |
У зв’язку із відсутністю коштів ДФРР, кошти співфінансування не використовувались, тому капремонт об’єктів не здійснювався та обсяг середніх витрат на капремонт одного об’єкта відсутній. |
|
Середні витрати на 1 кв.м. капремонту об’єкта |
тис. грн. |
У зв’язку із відсутністю коштів ДФРР, кошти співфінансування, не використовувались, тому обсяг середніх витрат на 1 кв метр капремонту відсутній. |
|
якості |
|
|
|
Рівень готовності об’єктів капітального ремонту |
% |
У зв’язку із відсутністю коштів ДФРР, кошти співфінансування не використовувались, будівельні роботи не здійснювались у попередніх роках, тому рівень готовності відсутній. |
9.3. Аналіз стану виконання результативних показників
Здійснювалось фінансування реконструкція НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.» в с. Вербка, де освоєно 3355757,26 гривень. Завершення реконструкції об’єкта необхідно здійснити у 2023 році. |
- Узагальнений висновок про виконання бюджетної програми.
Програма виконана частково за напрямком реконструкція об’єктів (проводились касові видатки ЗОШ в с. Вербка). За напрямком капремонт та будівництво об’єктів програма не здійснена у зв’язку із нефінасуванням коштів ДФРР у зв’язку із веденням військового стану в Україні |
______________
* Зазначаються всі напрями використання бюджетних коштів, затверджені у паспорті бюджетної програми.
** Зазначаються пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми.
*** Зазначаються пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками.
|
|||
Керівник установи – |
______________________ |
|
______Степан БІЛАН______________ |
Керівник самостійного структурного підрозділу з фінансово-економічних питань - головного розпорядника бюджетних коштів |
______________________ |
|
Ольга СОЛОНІНА____________ |
_______________________________