УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – спеціаліста-бухгалтера відділу з питань внутрішньої політики Волинської обласної державної адміністрації
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом в.о. начальника відділу
з питань внутрішньої політики
обласної державної адміністрації
15 листопада 2018 року № 48-ос
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби
категорії «В» – спеціаліста-бухгалтера відділу з питань внутрішньої політики Волинської обласної державної адміністрації
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
забезпечує ведення бухгалтерського обліку та звітності за бюджетними коштами відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку; складає бюджетні запити, розрахунки, розписи, кошторис доходів та видатків, штатних розписів та додатків; сприяє забезпеченню дотримання законодавства щодо правильності проведення розрахунків при здійсненні оплати за товари, виконані роботи та надані послуги згідно з укладеними договорами та здійснення виплат коштів згідно з цільовими програмами; здійснює контроль за поступленням коштів із бюджету і правильним їх використанням, відповідальністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням; укладає та реєструє договори про надання послуг та виконання робіт, із дотриманням вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів; нараховує заробітну плату та інші виплати працівникам відділу інформаційної політики відповідно до наказів начальника відділу та розпорядчих документів, утримання і нарахування внесків до пенсійного фонду, утримання податку з доходів громадян згідно чинного законодавства; складає та подає у встановлені терміни зведену документацію, довідки, місячні, квартальні та річні звіти до пенсійного фонду, фонду соціального страхування та державної податкової служби в області щодо нарахування та сплати податків, які утримуються з доходів працівників відділу; здійснює необхідну роботу з проведення і документального оформлення інвентаризації матеріальних цінностей і розрахунків; формує документи у справи, відповідно до затвердженої номенклатури справ, здійснення роботи з обліку та збереження закінчених справ; здійснює запис господарських операцій та документів у день їхнього проведення до бази даних комп’ютерної автоматизованої бухгалтерської системи на постійній основі; готує нормативно-правові документи щодо економічної співпраці зі ЗМІ, інформаційними агентствами та підприємствами, які надають інформаційні послуги задля інформування громади краю про соціально-економічні та суспільно-політичні процеси; за дорученням керівника долучається до виконання заходів, передбачених обласними цільовими програмами, головними виконавцями або співвиконавцями яких є; готує проекти відповідей на усні та письмові запити на інформацію засобів масової інформації, центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, що стосуються економічної та бюджетної діяльності |
|
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 3600 грн, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – надбавка за інтенсивність праці, премія |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.
Документи приймаються до 17 год 15 хв 03 грудня 2018 року, Київський м-н, 9, м. Луцьк, 43027 каб. 407 |
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
43024, Волинська обл., м. Луцьк, проспект Відродження, 24 05 грудня 2018 року о 10 год |
|
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Вознюк Вікторія Андронівна (0332) 778 244 v.voznuk@voladm.gov.ua |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра, бакалавра в галузі знань управління та адміністрування за спеціальністю облік і оподаткування, фінанси |
2 |
Досвід роботи |
не потребує |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) |
середній рівень досвідченого користувача; вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), офісну техніку; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет |
2 |
Необхідні ділові якості
|
1) аналітичні здібності, 2) стресостійкість 3) уміння аргументовано доводити власну точку зору. |
3 |
Необхідні особистісні якості |
1) дисциплінованість, 2) відповідальність 3) еомунікабельність |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України, 2) Закон України «Про державну службу», 3) Закон України «Про запобігання корупції», 4) Закон України «Про місцеві державні адміністрації» |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
1) Бюджетний кодекс України,2) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»,3) Закон України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», 4) Кодекс законів про працю України. |